طراحي نرم افزار شبيه اسنپ
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكشن مزايايپباده سازي نرم افزار شبیه اسنپ از آنجا كه اپليكيشن اسنپ از ساختار اوبر پيروي كرده میباشد، براي همين يك ساختار كاركشته طراحي اپليكشن پشت آن قرار دارد . همچنين، در یک سری سال قبلی، اسنپ تجربه‌هاي زيادي را به دست آورده مي باشد و هر تغيير‌و دگرگون سازي مثبتي كه روي برنامه تلفن همدم خویش اعمال مي‌كند، در واقع نتيجه بررسي‌هاي دوچندان اين شركت میباشد .

از طرف ديگر، اسنپ اولين شركتي بود كه تاكسيراني اينترنتي را وارد جمهوري اسلامي ايران كرد . براي همين، اكثر افراد ترجيح مي دهند تا از پباده سازي اپليكيشن شبیه اسنپ به کار گیری كنند .
طراحياپليكشندر
شرايطكلي برخي از مزيت‌هايي كه اين جور تاكسي براي مسافر و راننده داراست، دربرگیرنده موردها ذیل میباشد:· اخلاق و رفتار و خلق و خوی راننده و مسافر بررسي مي شود و در فیس پيدايش هرگونه خلق ناشايست به وسیله هر قضيه و گزارش آن به مالك، فرد خاطي از سيستم حذف خواهد شد . در غايت يك سيستم بدن درستی وجود خواهد داشت .


· بلد نبودن مسير نیست . اپلیکیشن مسير رفت را به راننده و مسافر پيشنهاد مي‌دهد .


· هزينه آن نسبت به دریافت کردن تاکسی خيلي ارزان‌خیس تمام خواهد شد .


امكانات
طراحي نرم افزار شبیه اسنپ تجهيزات طراحي اپلیکیشن شبيه اسنپ را مي‌قدرت به دو بخش، يك عدد براي راننده و ديگري براي مسافر تقسيم‌بندي كرد .
پیشگفتار
تجهيزاتراننده شركت تاكسيراني اينترنتي را ابلاغ مي‌كنيم:· راننده ميتواند پول سفر خویش را به صورت اينترنتي دریافت كند و به اين رخ ديگر نقص‌ نداشتن پول خرد نیست .


· تعیین سفر با خویش راننده میباشد . راننده مي تواند با تحليل مسير سفر و هزينه آن، مسافرت را تائيد يا اين كه اين كه كنسل كند . در واقع، ساعت كاري راننده با خودش میباشد و به اين فیس انعطاف پذيري بالايي داراست .


· راننده ديگر نيازي به پرسيدن نشانی ندارد . به راحتي مي‌تواند با به کار گیری برنامه شبيه گوگل مپ، مسير دسترسي به مقصد را تعيين نمايد و مطابق آن مسير را بپيمايد .


· راننده می‌تواند در صورت هرگونه ایراد با مسافر يا اين كه اين كه اتفاقاتي ناخواسته‌اي كه در طول مهاجرت براي وي پيش مي‌آيد، با بخش پشتيباني در تماس باشد .


· راننده كاركشته مي باشد گزارش كاركرد خويش را در ماه از جمله گردش مالي، تعداد هجرت، امتيازات كسب گرديده به وسيله مسافرين و غيره را مشاهده كرده و از اين رويه كارايي خويش را احتساب نمايد .


· راننده کارکشته میباشد سیرتکامل سرويس خويش را تعيين كند . در صورتيكه راننده در محدوده طرح ترافيك كار مي‌كند، مي‌تواند با گزينش مسئله قضيه حیث، بيشتر مسافران اين ناحيه را بگيرد .


مقاله
ذيلرا از دست ندهيد:طراحي
اپليكيشنمنحصرامكانات
پباده سازي نرم افزار شبیه اسنپ براي مسافران چيست؟ · مسافر در هرجا‌اي از شهر كه باشد، به جای جای‌اي كه بخواهد، مي تواند ماشين كرايه نمايد .


· مسافر مي‌تواند در پایان ماه، گزارش سعي خويش از جمله تعداد سفرها، مبلغ‌هاي پرداختي و غيره مشاهده كند و به اين چهره براي خویش يك برنامه ريزي داشته باشد .


· در صورتي كه مشكلي با راننده داشته باشد، مي‌تواند به راحتي مشکل را با مسئولان شركت در در در ميان بگذارد و چه بسا امتياز پاييني را هم به وي بدهد .


· در صورتي كه وسيله‌اي را جاگذاشته باشد، قدرتمند مي‌باشد به پشتيباني شركت اطلاع دهد و به راحتي وسيله خویش را دریافت نمايد .


· امكان و قابليت رابطه بي واسطه با مسئولان كمپاني براي نفد و پيشنهاد موجود است .


· مي تواند به طور آنلاين هزينه مسافرت خويش را پرداخت نمايد و چه بسا اكانت كاربري خويش را شارژ كند .


· اطلاعات كاربري خويش را توانا ميباشد تصويب نمايد .


· در بخش تنظيمات كاركشته مي‌باشد امكان دريافت اس ام اس و غيره بر پایه ی نياز خویش تغيير تحول تحول دهد .





:: برچسب‌ها: طراحي اپليكشن ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: